czwartek, 12 lutego 2015

Rybomania 2015

Sezon wędkarski zaczyna się z Poznaniu... tak to prawda! Byłem już na targach w Zabrzu, byłem w Berlinie, ale targi w Poznaniu robią największe wrażenie.

Niestety wycieczki tej nie będę miło wspominał, gdyż chwilę po dotarciu do Poznania dostałem telefon z domu, że Jasiek jest w szpitalu. Szybkie zwiedzanie hali targowej - niemal sprinterskie zakupy i podróż do domu.

Na szczęście byli ze mną Tomek, Janek, Mariusz i Grzesiek i dzięki nim udało się kupić kilka fajnych rzeczy. Mam nadzieję, że wybaczą mi to, że musieliśmy szybko wracać.

Zdjęć z wyjazdu też nie mam - nie miałem głowy do ich robienia. Na szczęście w sieci znajdziecie wiele foto i video relacji  z targów. Mam nadzieję, że choć trochę oddadzą one atmosferę tego wydarzenia.

Na pewno do Poznania wybiorę się również w przyszłym roku. Mam nadzieję, że będę miał spokojniejszą głowę i zrobię dla Was fotorelację oraz przemyślane zakupy dla siebie.